Å visualisere ein bodskap - Mediesamfunnet 2 - NDLA

Hopp til innhald
Fagartikkel

Å visualisere ein bodskap

Eit godt illustrasjonsbilete eller reklamebilete er ikkje berre ei avbilding av eit motiv. Det er eit bilete som først og fremst skal kommunisere ein bodskap. I ein reklametekst må avsendaren forsøkje å fortelje ein bodskap. Eit reklamebilete, derimot, må vise bodskapen.

God marknadsføring gir produktet ein eigen identitet gjennom tekst, lyd og bilete som treffer målgruppa godt. Som eksempelbiletet viser, treng ikkje eit godt illustrasjonsbilete nødvendigvis å vere eit bilete av sjølve produktet for å kommunisere effektivt.

Illustrasjonsbilete blir brukt i mange samanhengar. Eksempel kan vere illustrasjonsbilete i bøker, brosjyrer og informasjonsmateriell eller bilete brukt i redaksjonell samanheng til å illustrere ei sak, ein situasjon eller eit fenomen.

Illustrasjonsbilete blir brukt også i reklame. Reklamebilete blir gjerne delte grovt inn etter hensikta til biletet. Er meininga å selje eit produkt snakkar vi gjerne om fotografering av produkt og/eller produkt i bruk.

Skrive av Tom Knudsen.
Sist fagleg oppdatert 04.12.2017