Undersøk bruken av pris som eit konkurransemiddel - Marknadsføring og leiing 1 - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Undersøk bruken av pris som eit konkurransemiddel

I denne oppgåva skal du, med utgangspunkt i ei valfri verksemd, undersøkje bruken av pris som eit konkurransemiddel.

Oppgåve

Ta utgangspunkt i ei verksemd du kjenner godt.

  1. Undersøk og gjer greie for verksemda sitt val av prisstrategi og prissetjingsmetode og verksemda sin bruk av prisdifferensiering.

  2. Skriv eit oppsummerande avsnitt om bruken av pris som eit konkurransemiddel i verksemda du har valt.

Tips

For å finne informasjon kan du anten søkje på nettet eller oppsøkje eller kontakte verksemda. For å kunne seie noko om prisstrategien til verksemda bør du samanlikne med éin eller fleire konkurrentar.

Skrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 07.05.2021