Merkevarebygging av Ball - Marknadsføring og leiing 1 - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Merkevarebygging av Ball

I denne oppgåva skal du analysere merkevarestrategien til klesmerket Ball, som er relansert på den norske marknaden.
Video: Cylinder Production AS, Epidemic Sound, House of BALL international / CC BY 4.0
Aktuelle lenkjer

Heimesida til Ball

Reportasje om klesmerket Ball i Finansavisen

Oppgåver


  1. Kva er historia til klesmerket Ball?
  2. Korleis vil du beskrive merkevarestrategien til klesmerket Ball?
  3. Kven er målgruppa til Ball?
  4. Korleis nyttar Ball seg av influensarmarknadsføring?
  5. Kvifor trur du at Ball har lykkast med relanseringa av klesmerket?
  6. Kva seier Reidar Hartmann om framtidsutsiktene til Ball? Kva tenkjer du skal til for at klesmerket Ball skal kunne få fotfeste på den norske klesmarknaden i lang tid framover?
Skrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 14.01.2021