Vippa om forbrukaråtferd og berekraft - Marknadsføring og innovasjon (SR-SSR vg1) - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Vippa om forbrukaråtferd og berekraft

Mathallen Vippa i Oslo har ein klar visjon. Visjonen «frå jord til bord til jord igjen» fortel oss at dei er opptekne av krinsløpet og vil at vi skal tenkje berekraft i alle ledd. Kva betyr det eigentleg?

Oppgåve

Sjå og jobb med denne interaktive videoen om mathallen Vippa.

Klikk på dei grøne sirklane som dukkar opp undervegs. Her vil det vere tekst du bør lese, ein videosnutt du bør sjå, eller ein quiz du kan ta. Dette tilleggsstoffet blir opna i nye faner. Når du er ferdig med det, kan du lukke desse fanene, gå tilbake hit og sjå vidare på filmen. Det «sprett» òg opp nokre andre oppgåver undervegs i filmen. Desse må du gjere for å kunne sjå vidare. Lykke til!

Skrive av Cathrine Meyer Johansen.
Sist fagleg oppdatert 05.12.2019