Digital marknadsføring - Utvikling av digital marknadsføring - Kommunikasjon, kunde og arbeidsliv (FD-FBI vg1) - NDLA

Hopp til innhald
Læringssti

Du er no inne i ein læringssti:
Digital marknadsføring

Oppgåve

Utvikling av digital marknadsføring

Universitet og forskingsmiljø tok i bruk internett på 80-talet, og på 90-talet begynte "alle" å bruke nettet. Sidan den gongen har internettbruken vore i hurtig vekst, og stadig nye applikasjonar blir tekne i bruk. Vi ser på når ulike digitale verktøy som blir brukte i marknadsføring vart lansert.

Klarer du å plassere lanseringa av dei ulike digitale nyvinningane rett på tidslinja? Prøv ved å dra dei bort til rett årstal. På nokre årstal var det fleire verktøy som vart lansert, og du må derfor dra fleire verktøy inn i nokre av boksane. Det er ei vanskeleg oppgåve, men det er lov å google.

Skrive av Tone Hadler-Olsen.
Sist fagleg oppdatert 07.07.2019