Merkevarebygging av Noreg som turistmål - Innovasjon og marknadsføring (SR-SRL vg2) - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Merkevarebygging av Noreg som turistmål

Korleis kan Noreg styrkje seg som merkevare og bli meir attraktivt som turistmål?

Fase 1: Del klassen i tre grupper à 3–5 elevar

  • Kvar gruppe skal diskutere og beskrive korleis Noreg kan drive merkevarebygging av Noreg som turistmål, ved å:

    • identifisere og skape behov hos målgruppa
    • utvikle eit tydeleg konsept med ein visuell identitet
    • utarbeide ein marknadsføringsstrategi
  • Ein på gruppa tek notat og deler dei med dei andre.

Fase 2: Presenter for klassen

  • Kvar gruppe presenterer forslaga sine.

  • Diskuter i klassen etter kvar presentasjon.

Fase 3: Diskuter i klassen

  • Ha ein klassediskusjon om korleis Noreg best kan styrkje merkevara si.

  • Ein i klassen tek notat over forslaga og deler dei med dei andre.

Relatert innhald

Fagstoff
Merkevara Noreg

Har du nokon gong tenkt på at Noreg er ei merkevare og har ein nasjonal merkevarestrategi? Kva tenkjer du kjenneteiknar merkevara Noreg?

Fagstoff
Merkevarebygging

Merkevarebygging handlar om å skape kjennskap til merkevara. Merkevarer tilfredsstiller emosjonelle behov i tillegg til funksjonelle behov.

Skrive av Kjell Rosland. Rettshavarar: NKI Forlaget og Amendor AS
Sist fagleg oppdatert 04.05.2021