Merkevarebygging - Influensar og marknadskommunikasjon - Innovasjon og marknadsføring (SR-SRL vg2) - NDLA

Hopp til innhald
Læringssti

Du er no inne i ein læringssti:
Merkevarebygging

Oppgåve

Influensar og marknadskommunikasjon

Mange bedrifter bruker influensarar for å promotere produkta sine. I denne oppgåva skal du få sjå nærmare på korleis ein influensar jobbar.

Innslag frå Folkeopplysningen, NRK om bruk av influensarar i marknadsføringa. Sjå frå 3.15 til 4.32 og 37.45 til 39.15.

Vurder og diskuter

Korleis bruker influensaren i innslaget konkurransemidla i marknadskommunikasjonen sin?

Relatert innhald

Fagstoff
Konkurransemiddel

Om bruk av konkurransemidla produkt, pris, plassering, personale og påverknad i merkevarebygging.

Skrive av Tone Hadler-Olsen.
Sist fagleg oppdatert 20.06.2019