Marknadsmiksen til Cubus og Carlings - Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1 - Ressurssamling - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Marknadsmiksen til Cubus og Carlings

I denne oppgåva skal de utforske og vurdere korleis Cubus og Carlings kombinerer ulike konkurransemiddel. Samarbeid gjerne i grupper på 2–4 elevar.

Cubus er ei av Skandinavias største kleskjeder med lågprisklede til barn, kvinner og menn. I Noreg har mange Cubus-butikkar eige parfymeri. Selskapet Cubus AS er eigd 100 prosent av Varner AS. Cubus blei ein del av Varner på 1980-talet.

Sjå meir informasjon på nettstaden til Cubus: https://cubus.com/no/bedriftssider/om-cubus/om-oss

Carlings kallar seg jeans-eksperten i Norden med røter i subkultur og trendar. Selskapet Carlings AS er eigd 100 prosent av Varner AS. Carlings blei ein del av Varner på 1980-talet.

Sjå meir informasjon på nettstaden til Carlings: https://carlings.com/no/corporate/om-carlings/about-us/

Oppgåve

  1. Utforsk og vurder korleis Cubus kombinerer ulike konkurransemiddel.

  2. Utforsk og vurder korleis Carlings kombinerer ulike konkurransemiddel.

  3. Presenter marknadsmiksen til Cubus og Carlings.

Skrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 19.04.2021