Bruk av konkurransemiddel hos Adams Matkasse - Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1 - Ressurssamling - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Bruk av konkurransemiddel hos Adams Matkasse

I denne oppgåva skal de utforske korleis Adams Matkasse bruker konkurransemiddel.

I videoen nedanfor kan du høyre Adam Bjerck og Lasse Smedsvig fortelje om etableringa av Adams Matkasse.

Nettstad: https://adamsmatkasse.no/

Video: Kolbjørn Hoseth Larssen, Tone Hadler-Olsen / CC BY-NC-SA 4.0

Oppgåve

Ta utgangpunkt i minst tre av punkta nedanfor og utforsk korleis Adams Matkasse kombinerer ulike konkurransemiddel. Samarbeid gjerne med medelevar i grupper på 2–4 personar.

  • Utforsk produkt- og merkevarestrategien til Adams Matkasse og vurder korleis dei bruker produkt som konkurransemiddel.

  • Utforsk distribusjonsstrategien til Adams Matkasse og vurder korleis dei bruker distribusjon som konkurransemiddel.

  • Utforsk prisstrategien og prissetjingsmetoden til Adams Matkasse og vurder korleis dei bruker pris som konkurransemiddel.

  • Utforsk kommunikasjonsstrategien til Adams Matkasse og vurder korleis dei bruker marknadskommunikasjon som konkurransemiddel.

  • Utforsk og vurder korleis Adams Matkasse kombinerer ulike konkurransemiddel.

  • Reflekter over og vurder rolla til personalet og leiinga i Adams Matkasse.

Presenter for klassen eller for éi eller fleire av dei andre gruppene i klassen.

Skrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 17.04.2021