Denne mappa er delt av ein fagperson, og inneheld fagstoff, oppgåver og lenker til tekster frå både NDLA og andre nettstader. Logg inn på Min NDLA for å kopiere mappa eller lagre lenka.
Filmer
- Å utvikle ein forretningsplan — Folkeladeren som dømeKjeldemateriale
I denne videoen blir vi kjende med forretningsidéen til Folkeladeren og deira arbeid med å utvikle ein forretningsplan.
Siv Isabel Eide frå Innovasjon Noreg fortel om kvifor reiselivsbedrifter bør jobbe for å få miljømerkt bedrifta si.
I denne filmen fortel Britt Otterhals, HR-utviklingssjef i Color Line, om rekrutteringsprosessen.
- Dokumentaren «Influenser»Kjeldemateriale
I dokumentaren «Influenser» undersøkjer NRK-programleiar Vilde Bratland Erikstad korleis influensarbransjen jobbar for å påverke deg.
- Den perfekte familien (The Joneses)Kjeldemateriale
Familien Jones lever ikkje berre ut den amerikanske draumen – dei sel han òg.
- Forretningsplan og berekraftKjeldemateriale
I filmen blir vi kjende med fire ulike bedrifter sitt arbeid med å utvikle ein forretningsplan i eit berekraftsperspektiv.
- Korleis kan vi forstå kulturelle fenomen?Kjeldemateriale
Det er viktig å forstå ulike kulturelle fenomen og kunne ta omsyn til dette i møte med kundar og gjester.
- God kommunikasjon på jobbKjeldemateriale
På kva måtar påverkar god kommunikasjon føresetnaden for å lykkast?
- Vippa og marknadskommunikasjonKjeldemateriale
Kaja Skovborg-Hansen, som er dagleg leiar for mathallen Vippa i Oslo, fortel korleis dei nyttar ulike kommunikasjonskanalar.
- Fattig student som marknadsførerKjeldemateriale
Influensaren Karen Elene Thorsen er kjend som Fattig student. Sjå filmen og bli betre kjent med Karen Elene Thorsen som marknadsførar.
- Kva er god kommunikasjon?Kjeldemateriale
Som servicemedarbeidar er det viktig med god kommunikasjon. Filmen viser nokre ulike kommunikasjonssituasjonar, og ein fagperson gir råd.
- YouTube-generasjonenKjeldemateriale
YouTube er ein svært populær kanal hos barn og unge. Men kor mykje kan vi eigentleg stole på innhaldet der, når youtubarar har fått betalt for å annonsere?