Skip to content
Audio

Service og CRM, episode 1 – viktigheten av god service

Mann med briller holder et ark med teksten "Serviceyrkene". Fargerike smilefjes omringer hodet til mannen.
Serviceyrkene

Service og CRM, episode 1 – viktigheten av god service

Hva er god service? Hva slags service kommer kunder til å etterspørre i framtidas marked? Hvordan kan en bedrift bruke CRM for å stikke seg fram i et konkurransedrevet felt? Dette er noe av det du får...

0:00
-0:00
Podcast: Både Og / CC BY-SA 4.0
  • Rules for use of podcast "Service og CRM, episode 1 – viktigheten av god service "

    This podcast has the license CC BY-SA 4.0. Rights for reuse and sharing of content:

    • The work's creator have to be named
    • You should share only under a license identical to the license that governs the original work.
    • Title: Service og CRM, episode 1 – viktigheten av god service

    • Rightsholder: Både Og

    • Processor: Elisabeth Thoresen Olseng, Correction Totaltekst

  • Rules for use of image "Podkastserie: Serviceyrkene (bm)"

    This image has Restricted right of use. Only the creator can derive, publish, or license the work. It can not be shared without permission.

    • Only the creator can derive, publish, or license the work. It can not be shared without permission.