Fra idé til merkevare
Lasse Smedsvig ble i 2015 kåret av nettavisen E24 til “Årets merkevarebygger” for merkevarebygging av Adams Matkasse. Hva kjennetegner merkevarbyggingen til Lasse og Adam?
- Hva er merkevaren Adams Matkasse?
- Hvordan er konkurransemidlene brukt for å bygge merkevaren Adams Matkasse?
Nå (2019) jobber Lasse som markedsansvarlig for frisørkjeden Cutters, som han var med å starte i 2015. Nedenfor forklarer han hvordan han har bygget opp merkevaren Cutters.
- Hva er merkevaren Cutters?
- Hva kjennetegner en sterk merkevare?
- I hvilken grad synes du Cutters har lykkes i å bygge opp en sterk merkevare?
- Hvordan er konkurransemidlene brukt for å bygge merkevaren Cutters?
CC BY-SASkrevet av Tone Hadler-Olsen.
Sist faglig oppdatert 19.06.2019