Å definere ei målgruppe - Lytt og ta notat om målgruppetenking - Medieuttrykk 2 - NDLA

Hopp til innhald
Læringssti

Du er no inne i ein læringssti:
Å definere ei målgruppe

Oppgåve

Lytt og ta notat om målgruppetenking

Du samarbeider med andre i eit produksjonsprosjekt og har fått ansvar for å arbeide med målgrupper.
  1. Sjå gjennom dei to filmane nedanfor og ta notat.
  2. Kva seier dei to tilsette i mediebransjen om korleis dei jobbar med målgrupper på arbeidsplassane sine?
  3. Sorter i prioritert rekkjefølgje kva du meiner er viktigast i det dei fortel.
  4. Vis lista di til dei andre i gruppa og bli einige om kva tilnærmingar til målgruppetenking de kan bruke i prosjektet de arbeider med.

Ingerid Nordstrand er redaktør i kulturavdelinga i NRK

Video: Albertine Aaberge, Martin Aune Walther / CC BY-SA 4.0

Emma Julie Jensen er grafisk designer og ekspert på sosiale medium i designbyrået Anunatak

Video: Martin Aune Walther, Albertine Aaberge / CC BY-SA 4.0
Skrive av Albertine Aaberge.
Sist fagleg oppdatert 07.06.2018