Merkevarebygging - Eigenevaluering merkevarebygging - Innovasjon og marknadsføring (SR-SRL vg2) - NDLA

Hopp til innhald
Læringssti

Du er no inne i ein læringssti:
Merkevarebygging

Eigenevaluering merkevarebygging

Reflekter over ditt eige arbeid. Kva har du lært?
  1. Kva var kunnskapane dine om temaet på førehand?
  2. Beskriv korleis du har arbeidd med merkevarebygging.
  3. Reflekter rundt din eigen kompetanse etter å ha jobba med læringsstien.
    • Kva veit du no om merkevare og merkevarebygging?
    • Kva kjenneteiknar ei sterk merkevare?
    • Kva for verkemiddel i merkevarebygging er du blitt kjend med?
    • Kva lærte du av å planleggje bygging av di eiga merkevare?
    • Forklar kvifor ein merkevarebyggjar må forstå forbrukaråtferd?
    • Kva for forhold har du til merkevarer sjølv?
    • Kva slags betyding meiner du merkevarer har i samfunnet?
  4. Korleis kan du auke kompetansen din ytterlegare på temaet du har jobba med?
  5. Kan du bruke den nyerverva kompetansen i andre fag?

Skrive av Tone Hadler-Olsen.
Sist fagleg oppdatert 19.06.2019

Siste steg i læringsstien

Du er no på siste steget i læringsstien Merkevarebygging