Merkevarebygging - Frå idé til merkevare - Innovasjon og marknadsføring (SR-SRL vg2) - NDLA

Hopp til innhald
Læringssti

Du er no inne i ein læringssti:
Merkevarebygging

Oppgåve

Frå idé til merkevare

Lasse Smedsvig blei i 2015 kåra av nettavisa E24 til “Årets merkevarebyggjar” for merkevarebygging av Adams Matkasse. Kva kjenneteiknar merkevarbygginga til Lasse og Adam?
Video: Kolbjørn Hoseth Larssen, Tone Hadler-Olsen / CC BY-NC-SA 4.0
  1. Kva er merkevara Adams Matkasse?
  2. Korleis er konkurransemidla brukt for å byggje merkevara Adams Matkasse?

No (2019) jobbar Lasse som marknadsansvarleg for frisørkjeden Cutters, som han var med å starte i 2015. Nedanfor forklarer han korleis han har bygt opp merkevara Cutters.

Video: Kolbjørn Hoseth Larssen, Tone Hadler-Olsen / CC BY-NC-SA 4.0
  1. Kva er merkevara Cutters?
  2. Kva kjenneteiknar ei sterk merkevare?
  3. I kva for grad synest du Cutters har lykkast i å byggje opp ei sterk merkevare?
  4. Korleis er konkurransemidla brukte for å byggje merkevara Cutters?
Skrive av Tone Hadler-Olsen.
Sist fagleg oppdatert 19.06.2019