Markedsstrategi og markedsplanlegging – Dyreparken i Kristiansand - Innovasjon og markedsføring (SR-SRL vg2) - NDLA

Hopp til innhold
Filmklipp

Markedsstrategi og markedsplanlegging – Dyreparken i Kristiansand

Dyreparken i Kristiansand er en reiselivsdestinasjon med over én million besøkende gjester i året. Dyreparken er dermed en av Norges største turistattraksjoner. For å bevare sin sterke posisjon som turistattraksjon er Dyreparkens arbeid med markedsstrategi og markedsplanlegging viktig.
I videoen forteller Anniken Bjørnstad Schjøtt, markeds- og kommunikasjonsdirektør i Dyreparken i Kristiansand, om hvordan de arbeider med markedsstrategi og markedsplanlegging. Video: Jarle Sten Olsen, Tom Knudsen / CC BY-ND 4.0
Skrevet av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist faglig oppdatert 25.05.2022