Hopp til innhold

Serier

Podkast om service og CRM

Hvordan kan bedrifter bruke digitale kundeoppfølgingssystemer (CRM) for å yte god service? Ifølge CRM-direktør Tore Berntsen er god service å rydde unna friksjon for kunden. Hva han mener med det, kan du høre mer om i denne podkasten.

LK20

God lytting! 🎧

Mann med briller holder et ark med teksten "Serviceyrkene". Fargerike smilefjes omringer hodet til mannen.

Serviceyrkene

Service og CRM, episode 1 – viktigheten av god service

Hva er god service? Hva slags service kommer kunder til å etterspørre i framtidas marked? Hvordan kan en bedrift bruke CRM for å stikke seg fram i et konkurransedrevet felt? Dette er noe av det du får svar på ved å lytte til podkasten "Service og CRM" der CRM-direktør Tore Berntsen intervjues.

0:00
-0:00

Nedenfor finner du en oppgave til podkasten.

Sist oppdatert 22.11.2021
Skrevet av Elisabeth Thoresen Olseng

Læringsressurser

Servicerollen og omdømme