Drivved.nos kommunikasjonsstrategi - Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1 - Ressurssamling - NDLA

Hopp til innhold
Oppgave

Drivved.nos kommunikasjonsstrategi

I denne oppgaven skal du se nærmere på kommunikasjonsstrategien til det nettbaserte firmaet drivved.no. Drivved.no har spesialisert seg på å lage møbler av gamle materialer.
Markedskommunikasjon i drivved.no. Video: NRK / CC BY-SA 4.0

Oppgaver:

  1. Hvilke kommunikasjonskanaler benytter drivved.no seg av?
  2. Hvilke fordeler har disse kommunikasjonskanalene?
  3. På hvilken måte benytter drivved.no seg av verktøyene Facebook Innsikt og Google Analytics, og på hvilken måte er disse analyseverktøyene nyttig for drivved.no?
  4. Skriv et refleksjonsnotat med tittelen «Dette kjennetegner drivved.nos kommunikasjonsstrategi».
Skrevet av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist faglig oppdatert 09.01.2021