Skip to content

Subject Material

Kundeveiledning

Hvordan kan vi se kundenes behov og veilede dem på en god måte? I podkasten diskuterer en frisør, blomsterdekoratør og interiørdesigner hvordan de møter kunder.
Tittelen "Håndverk og design" er omringet av hvite skisser på en blå bakgrunn. Illustrasjon.
Håndverk og design

Kundeveiledning

Kundens ønsker og behov er som regel utgangspunktet for å utvikle et produkt eller en tjeneste. Hvordan kan vi være profesjonelle når vi skal se kundens behov og bruke fagkunnskap til å veilede kunden...

0:00
-0:00

Hvem møter vi podkasten?

Agnes Marie B. Gulbrandsen

Portrett av ung dame. Foto.

Agnes Marie B. Gulbrandsen er frisør og stylist. Hun er daglig leder og gründer i Gevir og driver flere frisørsalonger i Oslo. I tillegg er hun stylist i Style Management.

Anne Ødemark

Anne Ødemark er blomsterdekoratør og jobber i Blomsterpikene på Løren. De gjør alt fra event-styling til å levere blomster til bryllup og begravelser, eller mer daglige behov.

Dame med tulipanbukett i hendene. Foto.
Open image in new window
Portrett av mann med briller. Foto.

Halvor Bakke

Halvor Bakke er interiørdesigner og kjent fra ulike tv-program. Han er programleder for Eventyrlig Oppussing.

Som designer har han jobbet med interiør og møbler, laget sengetøy, fargekart og tapeter og lansert kjøkken og hytter.

Related content

CC BY-SAWritten by: Inger Gilje Sporaland.
Last revised date 06/28/2021

Learning content

Ekstern kommunikasjon