Hopp til innhold
Lyd

Service og CRM, episode 1 – viktigheten av god service

Mann med briller holder et ark med teksten "Serviceyrkene". Fargerike smilefjes omringer hodet til mannen.
Serviceyrkene

Service og CRM, episode 1 – viktigheten av god service

Hva er god service? Hva slags service kommer kunder til å etterspørre i framtidas marked? Hvordan kan en bedrift bruke CRM for å stikke seg fram i et konkurransedrevet felt? Dette er noe av det du får...

0:00
-0:00
Podkast: Både Og / CC BY-SA 4.0
  • Regler for bruk av podkasten "Service og CRM, episode 1 – viktigheten av god service "

    Denne podkasten har lisensen CC BY-SA 4.0. Denne lisensen gir deg rett til å dele og bruke dette innholdet på visse vilkår:

    • Du må alltid oppgi hvem som har laget innholdet.
    • Du kan bare dele innholdet med samme lisens som det opprinnelige innholdet.
    Last ned
    • Tittel: Service og CRM, episode 1 – viktigheten av god service

    • Rettighetshaver: Både Og

    • Bearbeider: Elisabeth Thoresen Olseng, Korrektur Totaltekst

  • Regler for bruk av bildet "Podkastserie: Serviceyrkene (bm)"

    Dette bildet har Begrenset bruksrett. Det er bare den som har laget innholdet som kan endre, publisere og gi andre rett til å bruke innholdet.

    • Det er bare den som har laget innholdet som kan endre, publisere og gi andre rett til å bruke innholdet.