Hopp til innhold

Redaksjonell medarbeider geografi

Nå skal vi utvikle fellesfaget geografi på NDLA. Faget skal være klart til skolestart høsten 2026. Derfor trenger vi nå medarbeider(e) med lidenskap for geografi.
Ungdommer holder en globus. Foto.
Åpne bilde i et nytt vindu

Til sammen 100 % stilling som redaksjonell medarbeider i geografi

Vi ser etter pedagoger som

  • har solid faglig og didaktisk kompetanse

  • er lystne på kompetanseheving og nye utfordringer

  • er nysgjerrige på det som skjer utenfor skolens fire vegger

  • ønsker å utvikle de beste undervisningsoppleggene

  • tror at mangfold og samarbeid driver utvikling

Litt om stillingen

  • Du må ha hovedfag eller master innenfor relevant fagområde, eller tilsvarende relevant utdanning og kompetanse.

  • Det er en fordel om du har lengre undervisningserfaring i faget.

  • Du må ha interesse for utvikling av digitale læremidler og være vant til å lage tekster og undervisningsopplegg tilpasset elever i videregående opplæring.

  • Det er en fordel om du har god kompetanse innen naturgeografi.

  • Ved behov kan to personer dele stillingen.

Vi kan love deg

  • en arbeidserfaring som øker kompetansen din

  • et arbeidsmiljø der engasjementet er høyt og der hjertene banker for opplæring

  • en arbeidshverdag som kjennetegnes av raushet, samarbeid og faglig utvikling

  • en arbeidsavtale som lar seg kombinere med din fylkeskommunale stilling

Så hva gjør du nå?

  • Se denne videoen for å bli litt bedre kjent med oss i NDLA.

  • Les våre retningslinjer for å søke stilling i NDLA.

  • Skriv en søknad der du forteller hvem du er, hvilken bakgrunn du har og hva slags motivasjon du har for å jobbe sammen med oss.

  • Legg ved to undervisningsopplegg du har laget selv.

  • Søknad og CV sender du til stilling@ndla.no innen søndag 3. mars 2024.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

Har du spørsmål, kan du sende dem på e-post til leder for Bygge og bedre,
Ole Fossgård: olefossgaard@ndla.no eller læremiddelansvarlig for geografi Hans Græsli: hans.graesli@ndla.no

CC BY-SASkrevet av NDLA.
Sist faglig oppdatert 02.02.2024