Markedsføring og ledelse 1

  1. Home
  2. Markedsføring og ledelse 1ChevronRight
SubjectEmne

Emner

Filter

  • Marked og målgrupper handler om kjennetegn ved forbrukermarkedet, profesjonelle og internasjonale markeder og hvordan de kan deles inn i målgrupper.

  • Psykologiske, sosiale og kulturelle faktorer påvirker kjøpsatferd både på forbrukermarkedet og på profesjonelle og internasjonale markeder.

  • Hvordan skal du bruke verktøyene produkt, pris, plass. påvirkning og salg til å skreddersy en plan for å selge et produkt til målgruppen din?

  • Organisasjoner er bygd opp. Analyse av bedriftskultur og tiltak en ledelse kan iverksette for å utvikle en organisasjons bedriftskultur.

  • Markedsføring brukes i de fleste bedrifter i privat, offentlig og frivillig sektor. Prøv deg på ulike utfordringer som markedsfører.

Nyhetsbrev

Hold deg oppdatert. Abonnér på siste nytt fra NDLA.

Facebook