Hopp til innhold

Oppgaver og aktiviteter

Graden av involvering

Enkelte kjøp medfører større engasjement fra kundens side enn andre. Dette kommer både an på hvilke produkter kunden ønsker å kjøpe, og på kunden selv.
Bilde av en bilselger som selger bil til et ungt par der kvinnen sitter inne i bilen
Åpne bilde i et nytt vindu

Oppgave

  1. Nevn fem produkter som er typiske lavengasjementsprodukter og fem høyengasjementsprodukter.
  2. Finnes det noen fellestrekk for dine lavengasjementsprodukter?
  3. Hva med høyengasjementsproduktene?

Relatert innhold

Enkelte kjøp medfører større engasjement fra kundens side enn andre. Vi skiller mellom høyengasjementskjøp og lavengasjementskjøp.

CC BY-SASkrevet av Mette Holan.
Sist faglig oppdatert 20.03.2018

Læringsressurser

Kjøpsadferd