Fagartikkel
Bruk av IKT i et serviceyrke
LK06
Denne videoen tar for seg reelle oppgaver til en IKT-servicemedarbeider.
Relatert innhold
Servicemedarbeideren
Hvor viktig er servicemedarbeideren? Fornøyde kunder er først og fremst et resultat av servicemedarbeiderens innsats.
IKT-servicemedarbeider
IKT-servicemedarbeidere utfører viktige oppgaver både for bedrifter og for myndighetsorganer i dagens samfunn. Faget er ennå ungt, men utviklingen går raskt. Bruk av Internett og sosiale medier er blitt en naturlig del av vår hverdag.
Hva forventes av en IKT-medarbeider?
Som IKT-medarbeider må du regne med å måtte jobbe overtid. Noen oppgaver må nemlig gjøres på tidspunkter da de ikke skaper problemer for andre ansatte.
Regler for bruk av videoen:
- Denne lisensen gir deg rett til å dele og bruke dette innholdet på visse vilkår.
- Du må alltid oppgi hvem som har laget innholdet.
- Du kan ikke tjene penger på bruk av dette innholdet.
- Du kan bare dele innholdet med samme lisens som det opprinnelige innholdet.
- Tittel: Bruk av IKT i et serviceyrke
- Rettighetshaver: Leverandør Terranova Media
Sist oppdatert 05.03.2017