- Du kan forklare noen av begrepene som er presentert i kapittelet, blant annet markedskommunikasjon og massekommunikasjon, og du kan gi eksempler på begrepene.
- Du forstår den enkle kommunikasjonsmodellen og kan beskrive den for et enkelt budskap eller produkt.
| - Du kan forklare de fleste av begrepene som er presentert i kapittelet, og du kan gi eksempler som illustrerer begrepene.
- Du kan bruke fagbegreper til å kommentere eksempler fra media.
- Du forstår den utvidede kommunikasjonsmodellen i det store og hele, og du kan beskrive kommunikasjonsprosessen for et enkelt budskap eller produkt.
- Du kan gjenkjenne ulike former for appell og argumentasjon.
- Du har noen meninger om valg av kommunikasjonskanal og medium.
| - Du kan forklare alle begrepene som er presentert i kapittelet, og du kan gi eksempler som viser at du har skjønt hva begrepene betyr.
- Du kan bruke de forskjellige fagbegrepene til å kommentere eksempler fra media.
- Du forstår den utvidede kommunikasjonsmodellen, og du kan beskrive kommunikasjonsprosessen for et enkelt budskap eller produkt.
- Du forstår og kan reflektere rundt valg av argumentasjon i en reklametekst.
- Du forstår og kan reflektere rundt valg av kommunikasjonskanaler, medier og personlig og ikke-personlig kommunikasjon. Du kan gi eksempler på når og hvorfor de ulike kommunikasjonsformene brukes.
|