Hopp til innhold

Siden har flyttet, men du kan finne den her:

  • Markedsføring til barn og unge i sosiale medier

    SubjectMaterialFagstoff
    Fagstoff
    Fagartikkel

    Markedsføring barn og unge møter i sosiale medier er skreddersydd etter personopplysninger. Det kan være problematisk og ulovlig. Hva er din erfaring?

    Jente ser på sosiale medier på mobilskjerm. Bilde.
    Åpne i fag:
    • Mediesamfunnet 1ChevronRightMarkedskommunikasjon 1
    • Tverrfaglige temaerChevronRightFolkehelse og livsmestringChevronRightFysisk og psykisk helse ChevronRightLivsstilsløgner
    • Markedsføring og ledelse 1ChevronRightLovverk i markedsføring
    • Medieuttrykk 3 og mediesamfunnet 3 (LK06)ChevronRightIndividet og medieneChevronRightMediebruk og mediepåvirkning
    • Medieuttrykk 1ChevronRightEtikk og lovverk 1
    • Mediesamfunnet 1ChevronRightMedieutvikling og mediehistorie
    • Tverrfaglige temaerChevronRightDemokrati og medborgerskapChevronRightKritisk tenkningChevronRightLivsstilsløgner
    • Produksjon og historiefortelling (IM-IKM vg1)ChevronRightRegelverk og etikkChevronRightRegelverk og etisk refleksjon
    • Produksjon og historiefortelling (IM-IKM vg1)ChevronRightMedier, makt og samfunn
    • Mediesamfunnet 1ChevronRightEtikk og lovverk 1
    • Medie- og informasjonskunnskap 1ChevronRightMedier, folkehelse og livsmestringChevronRightMediene dekker og skaper behov
    • Forretningsdrift (SR-SRL vg2)ChevronRightRegelverk for salgs- og reiselivsbedrifter