Hopp til innhald

  1. Home
  2. Markedsføring og ledelse 1ChevronRight
  3. Marknad og målgrupperChevronRight
SubjectEmne

EMNE

Marknad og målgrupper

Organisasjonar opererer i eit samspel både med kvarandre og med omgivnadene sine. Marknader oppstår og utviklar seg i dette samspelet.

Tom, gul benkerad på blå bakgrunn. Foto.

For å konkurrere effektivt må organisasjonar gjere medvitne val rundt segment og målgrupper, og dei må bruke riktige metodar for å nå målgruppene dei har peika seg ut. På den måten kan dei fylle opp plassane på sin benk.

Kva menneske vil du skal ta plass på benken din?

Emner

Marknad og målgrupper

  • Marknadsføringsomgrepet

    Marknadsføring handlar om å forstå forbrukaren og vite kva ein skal gjere i ein organisasjon for å selje produkter til forbrukaren.

  • Marknadsføringa si historie

    Utvikling av marknadsføring frå den industrielle revolusjonen og fram til i dag har sett preg på moderne marknadsføring.

  • Ulike marknader

    Ein marknad kan vere alt frå børs- og bustadsmarknaden til marknaden for frosen søtsmak heime.

  • Segment og målgrupper

    Korleis definere målgrupper, og kva strategiar skal du velje for å nå ulike målgrupper med marknadsføring?