Hopp til innhald

  1. Home
  2. Markedsføring og ledelse 1ChevronRight
  3. Psykologi og kjøpsåtferdChevronRight
  4. KjøpsåtferdChevronRight
SubjectEmne

EMNE

Kjøpsåtferd

Kva har forma deg til den forbrukaren du er? Er du eit produkt av kultur, økonomi, geografi og reklame? Eller er det personlegdommen din – den grunnleggjande måten du tenkjer, handlar og føler på – som avgjer forbrukaråtferda di?

Som marknadsførarar må vi forstå korleis forbrukarane tenkjer, og kva som ligg bak avgjerdene dei tek. Først når vi har kunnskap om dette, kan vi lage treffsikre marknadsplanar. I dette emnet lærer du om faktorar som påverkar forbrukaråtferd.

Læringsressursar

Kjøpsåtferd

SubjectEmne

Fagstoff

SubjectEmne

Oppgaver og aktiviteter

SubjectEmne

Vurderingsressurs