Hopp til innhald

  1. Home
  2. Markedsføring og ledelse 1ChevronRight
  3. KonkurransemidlaChevronRight
  4. P for plassChevronRight
SubjectEmne

EMNE

P for plass

Emnet P for plass handlar om distribusjon – om korleis vi som marknadsførarar kan få varene våre effektivt ut til dei riktige kundane.

Distribusjon omfattar ikkje berre frakt, lagring og logistikk, men også sjølve møtet mellom kunde og produkt: kvar og korleis kunden får kjøpt produktet. I og med at plass er eitt av verktøya vi bruker i marknadsmiksen, må også denne p-en spele på lag med dei andre, og p-ane må snakke same språk. Til dømes har spesielle produkt eksklusiv distribusjon, medan produkt for alle finn du overalt.

Læringsressursar

P for plass

SubjectEmne

Fagstoff

SubjectEmne

Oppgåver og aktivitetar

SubjectEmne

Vurderingsressurs