Hopp til innhald

  1. Home
  2. BiologiChevronRight
  3. Funksjon og tilpassingChevronRight
  4. Formeiring hos dyrChevronRight
TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteter

Oppgave

Refleksjonsoppgåver til "Formeiring hos krypdyr"

Gjennom refleksjonsoppgåvene skal du finne ut meir om krypdyra og formeiringsstrategiane deira.

Stålorm. Foto.
Stålorm
  1. Kvifor er det så få krypdyr i Noreg, trur du?

  2. Babyskilpadder som kravler mot vannet. foto.
    Babyskjelpadder som kravlar ut i havet.
    Du har sikkert sett filmar av dei store havskjelpaddene som med stort strev beveger seg på land for å leggje egg i sanden, og av ungane, som med stor risiko for å bli etne av sjøfugl, krabbar tilbake til havet og i sikkerheit. Kva trur du er dei største fordelane og ulempene ved ein slik formeiringsstrategi?

  3. Sleve (Anguis fragilis) er den einaste norske arten i gruppa stålormar.
    Voksen stålorm
    Han manglar bein og liknar ein slange, men høyrer likevel ikkje med blant slangane. Finn ut kvar sleve høyrer til systematisk, og korleis han formeirar seg.

  4. Bruk eksterne kjelder og finn informasjon om dei store landskjelpaddene på Galápagosøyane.

Læringsressursar

Formeiring hos dyr

Kva er kjernestoff og tilleggsstoff?
SubjectEmne

Læringssti

  • LearningPath

    Raudåte

    Tilleggsstoff er fagstoff
    AdditionalTilleggstoff
  • Det er ikkje noko kjernestoff tilgjengeleg for læringssti.

SubjectEmne

Fagstoff

  • SubjectMaterialFagstoff

    Hvorfor blir det så mange lakselus?

    Tilleggsstoff er fagstoff
    AdditionalTilleggstoff
  • SubjectMaterialFagstoff

    Sjøløveunge dier

    Tilleggsstoff er fagstoff
    AdditionalTilleggstoff
SubjectEmne

Oppgaver og aktiviteter