Hopp til innhald

  1. Home
  2. BiologiChevronRight
  3. Funksjon og tilpassingChevronRight
  4. Formeiring hos dyrChevronRight
TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteter

Oppgave

Refleksjonsoppgåver til «Formeiring hos nesledyr»

Gjennom desse refleksjonsoppgåvene kan du lære meir om formeringsbiologien til nesledyra.

Glassmaneter sammen med brennmaneter. Foto.
  1. Sjøanemone på bunnen av Kvitehavet
    Sjøanemone på botnen av Kvitsjøen.
    Anemonar sit fast på botnen, oftast på steinar eller bryggjestolpar. Dei kan ikkje bevege seg. Korleis kan dei likevel spreie seg langs heile norskekysten og raskt kolonisere til dømes stolpane på ei ny bryggje?

  2. Kva trur du er årsakene til at dei vakre, tropiske korallreva ikkje veks hos oss her i nord?

  3. Kva for fordelar har glasmaneta av å formeire seg gjennom generasjonsveksling?

  4. Hesteaktinien (Actinia equina) med levendefødte unger
    Kva for fordelar og ulemper har hesteaktinien ved å vere vivipar (føde levande ungar)?

  5. Bruk eksterne kjelder og finn fram til faktaopplysningar om norske djupvasskorallrev.

Læringsressursar

Formeiring hos dyr

Kva er kjernestoff og tilleggsstoff?
SubjectEmne

Læringssti

  • LearningPath

    Raudåte

    Tilleggsstoff er fagstoff
    AdditionalTilleggstoff
  • Det er ikkje noko kjernestoff tilgjengeleg for læringssti.

SubjectEmne

Fagstoff

  • SubjectMaterialFagstoff

    Hvorfor blir det så mange lakselus?

    Tilleggsstoff er fagstoff
    AdditionalTilleggstoff
  • SubjectMaterialFagstoff

    Sjøløveunge dier

    Tilleggsstoff er fagstoff
    AdditionalTilleggstoff
SubjectEmne

Oppgaver og aktiviteter