Wenche fortel om arbeidet i ei gruppe med store behov for tilrettelegging. Ho legg til rette for elevar med ulike utfordringar.

Wenche er saman med to elevar som har lese- og skrivevanskar og høyrleskadar. Dei har vanskeleg for å lese korte ord som «kvar», «når», «bil» og liknande. Det gjer det ofte problematisk for dei i kvardagen.
I undervisninga bruker vi bokstavkort, nettsider og liknande hjelpemiddel som fokuserer på lesing. Vi legg ofte opp til spel og aktivitetar som hjelper elevane med å lese og skrive samtidig som det aukar interessa for læring.
Oppgåva mi i desse timane er å rettleie elevane i å setje saman bokstavar, uttale ord, og lære lydar og mimikk.
Eksempel
Patrik har store høyrslevanskar, og dette gjer at han har problem med å uttale ulike lydar. Til dømes er det vanskeleg å skilje mellom m og n. Han seier «banse» i staden for «bamse».
Eg hjelper Patrik med å skilje mellom lydane ved å gjere ulike øvingar. For eksempel skal han leggje saman leppene når han skal seie bokstaven m. Når han skal seie n, skal han leggje tungespissen mot underkanten av tennene i overdelen av munnen.
Læringsressursar
Fagarbeidar og arbeidstakar
Læringssti
Wenche på jobb i barnehagen
KjernestoffLærling Wenche sin dag på vidaregåande
KjernestoffLærlingen sin dag i skolen
KjernestoffLærling Wenche som BPA
Kjernestoff
Fagstoff
Hyllest til barne- og ungdomsarbeidarar
KjernestoffBarne- og ungdomsarbeider barnehagen
KjernestoffBarnehagen som arbeidsplass
KjernestoffSkulen i Noreg
KjernestoffSkulefritidsordninga – SFO
KjernestoffBarne- og ungdomsarbeidar på ein skule
KjernestoffJobb i ein ungdomsklubb
KjernestoffPlikter og reglar som ansatt
KjernestoffMarco Elsafadi om profesjonalitet
KjernestoffBarne- og ungdomsarbeider i barnehage
KjernestoffRollemodellar
KjernestoffTenesteveg - kva gjer du?
KjernestoffDei ulike vaktene i barnehagen
KjernestoffMåltida i barnehagen
KjernestoffSamlingsstund i barnehagen
KjernestoffDet er tid for å hvile litt
KjernestoffUteleik i barnehagen
KjernestoffAktuelle aktivitetar i barnehagen
KjernestoffBarnehagedagen blir avslutta
KjernestoffInformasjonsflyt i barnehagen
KjernestoffWenche sin tidsplan ei veke på jobb
KjernestoffWenche er med i kroppsøvingstimane
KjernestoffWenche sin dag med elever på RM-fag
KjernestoffWenche bidreg på leksehjelpa
KjernestoffWenche på kjøkkenet med ADL-gruppa
Kjernestoff- Kjernestoff
Wenche bidrar med språktreningDu er her
Inspeksjon i skulegarden
KjernestoffEin skuletime på småtrinnet
KjernestoffDagen min i SFO
KjernestoffArbeid som BPA
KjernestoffOm brukaren Terje
KjernestoffArbeidstida som BPA
KjernestoffPlanar og aktivitetar hos brukar
KjernestoffWenche sitt forhold til Terje
KjernestoffBrukermedvirkning og verdighet
KjernestoffBrukerstyrt personlig assistanse
Kjernestoff
Oppgaver og aktiviteter
Arbeid i vidaregåande skule
KjernestoffIntervju ein barne- og ungdomsarbeidar
KjernestoffBarne- og ungdomsarbeidar i SFO
KjernestoffFagarbeidar i friminutt og leik
KjernestoffNora er brukarstyrt personleg assistent
KjernestoffIntervju om haldningar
KjernestoffIntervju om profesjonalitet
KjernestoffIntervju om sosial kompetanse
KjernestoffIntervju om tryggleik og tillit
Kjernestoff