Marknadsføring er mykje meir enn reklame. Marknadsføring er planlegging og gjennomføring av alle aktivitetar som vi gjer for å auke salet av varer og tenester. Dei fem sentrale verkemidla i marknadsføringsarbeidet er produktet, prisen, plassen, påverknaden og personalet. Desse kallar vi dei fem p-ane.
I marknadsføring er det viktig å finne ei gunstig samansetjing av dei fem p-ane, også kalla marknadsmiks. Kva som er den ideelle marknadsmiksen, vil variere ut frå bedrift og kva slags vare og/eller teneste som blir selt.
Når vi skal styre og koordinere marknadsføringstiltaka kan det vere lurt å utarbeide ein marknadsplan. Det er eit dokument som beskriv kva for situasjon bedrifta er i, og kva for marknadsmål og marknadsstrategi bedrifta har.
Læringsressursar
Marknadsføring
Fagstoff
Marknadsføringa sine verkemiddel
KjernestoffReiselivsproduktet
KjernestoffPris som konkurransemiddel
KjernestoffPåverknad og kommunikasjon
KjernestoffPlassering og distribusjon
KjernestoffPersonale
KjernestoffInternett og e-handel
KjernestoffMerkevarebygging
KjernestoffKunde- og marknadsorientering
KjernestoffMarknadsplanen
KjernestoffKampanjeplanen
Kjernestoff
Oppgaver og aktiviteter
Verkemiddel i marknadsføring
KjernestoffReiselivsproduktet
KjernestoffPris som konkurransemiddel
KjernestoffPåverknad og kommunikasjon
KjernestoffLokalt reiselivstilbod
KjernestoffBetydinga av personalet
KjernestoffBruk av internett
KjernestoffMerkevarebygging
KjernestoffMarknadsføring - kva har du lært?
Kjernestoff