Hopp til innhald

  1. Home
  2. KroppsøvingChevronRight
  3. TreningsøvelserChevronRight
  4. StyrkeChevronRight
SubjectEmne

EMNE

Styrke

Styrke er muskelen si evne til å utvikle kraft, og er ein viktig basiseigenskap. Å trene styrke er gunstig for helsa, og viktig for å prestere godt i ulike aktivitetar.

Menn på treningssenter løfter manualer. Foto.

Det er viktig å sørgje for å ikkje berre trene nokre få musklar. Ved balansert trening av mange ulike muskelgrupper er det lettare å unngå skadar. Om du til dømes trener brystmusklane, bør du samtidig sørgje for å trene ryggmuskulaturen. Trener du musklane i overkroppen, bør du også trene musklane i beina.

Du kan trene styrke på mange forskjellige måtar, og med ulikt utstyr. I dette emnet har vi delt inn øvingane etter muskelgrupper, og det er samtidig basert på kva for utstyr du bruker.

Emner

Styrke

  • Styrke i overkroppen kan trenes ved f.eks benkpress, planken og ulike ro-øvelser.

  • Øvelser med medisinball er en effektiv måte å gjøre spesielt øvelser som trener kjernemuskulaturen, litt tyngre og mer utfordrende.

  • Fitnessball er et hjelpemiddel du kan ta i bruk for å variere treningen din. Å bruke fitnessballen vil sette krav til balanse og tilpasset kraft.