Med Internett og framvoksteren av dei nye sosiale media, har det blitt enklare å få kundane involverte i produktutvikling. Vi kan seie at det er ein trend at produktutvikling er marknadsdrive i større grad enn før ved at brukarane no blir involverte i prosessen.

Steinar J. Olsen er eigar og styreleiar i Sormberg
Oppgåve
Stormberg er ei av dei bedriftene som bruker sosiale medium aktivt. Gå inn på nettsida deira stormberg.com. Nedst på sida finn du lenkjer til sosiale medium Stormberg bruker. Gå inn på Facebook-sida deira og studer korleis dei involverer kundane sine.
Kva synest du dei lykkast med?
Kva meiner du dei kan gjere for å få kundane til å føreslå produktforbetringar?
Læringsressursar
Trendar i produktutviklinga
Fagstoff
Produktutvikling og det utvida produktet
KjernestoffTrend: Høgt tempo
KjernestoffTrend: Høgare krav til service
KjernestoffTrend: Design
KjernestoffTrend: Brukarmedverknad
KjernestoffTrend: Kravstore forbrukarar
KjernestoffTrend: Automatisering av produksjonen
KjernestoffTrend: Internasjonalisering og miljø
KjernestoffTrend: Demografiske endringar
Kjernestoff
Oppgaver og aktiviteter
Trendar i produktutviklinga - kva har du lært?
Kjernestoff- Kjernestoff
Brukardriven produktutviklingDu er her
Trendar i produktutviklinga
Kjernestoff