Oppgåve 1
Les dette diktet og prøv å setje deg inn i situasjonen til eit tredjekulturs barn.
Det var inga gravferd.
Ingen blomstrar.
Ingen seremoni.
Det fanst ingen døde.
Ingen gråt eller klagerop.
Berre i hjarta mitt.
Eg kan ikkje…
Men eg gjorde det likevel,
Og ingen visste at eg ikkje kunne.
Eg vil ikkje…
Men ingen andre sa at dei ikkje ville.
Så eg stua bort panikken
og plukka opp bagasjen
og gjekk om bord i flyet.
Det var inga gravferd.
(Pollock, Van Reken, og Sæverås 2009)
- Kva fortel dette diktet om sorga som eit tredjekulturs barn kan oppleve?
Oppgåve 2
- Kvifor blir det ofte snakka om uforløyst sorg og ikkje berre om sorg? (Stikkord: skjulte tap)
- Kvifor kan den som har opplevd eit så spennande liv oppleve sorg ved oppbrot?
- Kva tap ber dei med seg som skil seg frå tap som andre ungdommar opplever?
- Korleis kan ein medverke til å minske tapa som slike tredjekulturs barn har opplevd?
Læringsressursar
Kulturell identitet
Fagstoff
Korleis blir vi den vi er?
KjernestoffBeskrivande kulturell identitet
KjernestoffDynamisk kulturell identitet
KjernestoffUtvikling av identitet
KjernestoffKonstruksjon av identitet
KjernestoffAndre identitetsmarkørar
KjernestoffIdentifikasjon
KjernestoffSplitta eller heil personlegdom?
Kjernestoff«Third Culture Kids»
KjernestoffOm føter og røter
KjernestoffReligiøs identitet
KjernestoffKvar går grensene?
KjernestoffIdentitet, makt og diskriminering
Kjernestoff
Oppgaver og aktiviteter
Kulturell identitet
KjernestoffKorleis blir vi den vi er?
KjernestoffIdentitet
KjernestoffUtvikling av identitet
KjernestoffGruppetilhøyrsel
KjernestoffSplitta eller heil personlegdom?
Kjernestoff- Kjernestoff
Tredjekulturs barnDu er her
Om føter og røter
KjernestoffReligiøs identitet
Kjernestoff