Hopp til innhald

  1. Home
  2. Kommunikasjon og kulturChevronRight
  3. KommunikasjonssteoriChevronRight
  4. Introduksjon til kommunikasjonsomgrepetChevronRight
  5. Kan du lage ein betre reklame?ChevronRight
TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteter

Oppgave

Kan du lage ein betre reklame?

Jente har vondt i hodet, får tablett, blir bra. Tegneserie.
Pilletrøbbel (Dahl 2001:74)

I denne reklamen skulle eit legemiddelfirma marknadsføre sitt nye produkt, nemleg ein hovudverktablett, i ulike land. Marknadsførarane i firmaet tenkte at den følgjande teikneserien kunne forståast i alle kulturar, men fekk problem i land der språket er arabisk. Arabisk vert nemleg lese frå høgre mot venstre, også i teikneseriar.

Her vart altså den mottekne meldinga hos ein del av målgruppa veldig ulik den intenderte meininga til sendaren. Mottakaren leste dette: "Tek du pillen, får du vondt i hovudet". Kan du hjelpe marknadsførarane å lage ein betre reklame?

Oppgåve 1

Lag eit forslag til ein reklame for hovudpinetrøbbel som kan forståast av alle, både dei som leser frå høgre til venstre og motsett, og også av dei som ikkje kan lese.

Oppgåve 2

Diskuter med ein medelev om det er mogleg å lage reklamar som treff "alle". Kva må ein i så fall tenkje på?

  • Er det nokon tema eller produkt som vil vere lettare eller vanskelegere enn andre å reklamere for?

Læringsressursar

Introduksjon til kommunikasjonsomgrepet

Kva er kjernestoff og tilleggsstoff?
SubjectEmne

Læringssti

SubjectEmne

Fagstoff

SubjectEmne

Oppgaver og aktiviteter

  • TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteter

    Før du begynner

    Tilleggsstoff
    AdditionalTilleggstoff
  • TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteter

    Eigenevaluering prosessmodellen

    Tilleggsstoff
    AdditionalTilleggstoff
  • TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteter

    Repeter og bruk kulturfiltermodellen

    Tilleggsstoff
    AdditionalTilleggstoff
SubjectEmne

Kildemateriale

  • SharedResourceDelte ressurser

    Boks

    Tilleggsstoff
    AdditionalTilleggstoff
  • Det er ikkje noko kjernestoff tilgjengeleg for kildemateriale.