Hopp til innhald

  1. Home
  2. Kommunikasjon og kulturChevronRight
  3. KommunikasjonssteoriChevronRight
  4. Introduksjon til kommunikasjonsomgrepetChevronRight
  5. Drøft kommunikasjonChevronRight
TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteter

Oppgave

Drøft kommunikasjon

Ung jente med mobiltelefon sender SMS. Foto.
Nokre gongar kjenner ein det enklare å sende SMS enn å ringe. Kvifor er det slik?

Personleg kommunikasjon

  1. Du kan formidle meldinga din gjennom ulike kanalar. Kva er skilnaden på å formidle ho
    • direkte ansikt til ansikt
    • i telefonen
    • i ei tekstmelding
  2. Kva bør du som avsendar tenke på når du vel kanal? Er det skilnad på korleis du kodar meldinga?
  3. Kva kan opptre som støy i dei tre kanalane i oppgåve 1?

Mediekommunikasjon

  1. Formuler eigne definisjonar av omgrepa avsendar, koding, bodskap, kanal, støy og mottakar med vekt på å beskrive det som skjer i ein mediekommunikasjon.
  2. Drøft følgjande med ein medelev eller i grupper:
    • Korleis kan de bruke prosessmodellen til å finne og forstå støy i mediekommunikasjon?
    • Bruk alle omgrepa og skriv ei kort forklaring om prosessmodellen.

Læringsressursar

Introduksjon til kommunikasjonsomgrepet

Kva er kjernestoff og tilleggsstoff?
SubjectEmne

Læringssti

SubjectEmne

Fagstoff

SubjectEmne

Oppgaver og aktiviteter

  • TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteter

    Før du begynner

    Tilleggsstoff
    AdditionalTilleggstoff
  • TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteter

    Eigenevaluering prosessmodellen

    Tilleggsstoff
    AdditionalTilleggstoff
  • TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteter

    Repeter og bruk kulturfiltermodellen

    Tilleggsstoff
    AdditionalTilleggstoff
SubjectEmne

Kildemateriale

  • SharedResourceDelte ressurser

    Boks

    Tilleggsstoff
    AdditionalTilleggstoff
  • Det er ikkje noko kjernestoff tilgjengeleg for kildemateriale.