Hopp til innhald

  1. Home
  2. Medie- og informasjonskunnskapChevronRight
  3. Norsk mediepolitikk og medieøkonomiChevronRight
  4. Kjøpeknappar og betalte lenkerChevronRight
TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteter

Oppgave

Kjøpeknappar og betalte lenker

Ny teknologi gjer det mogleg å tene pengar på andre måtar i digitale medium. Dette er eit døme på den digitale økonomien som er i ferd med å vekse fram i mediehusa.

Penger. Foto.

Oppgåve 1

Lenking mot betaling er ein del av samarbeidet mellom regionavisene til Schibsted og VG. Det fungerer slik at dei får betaling for å skaffe kvarandre trafikk via desse lenkene. Tilsvarande lenking har også dei regionavisene som samarbeider.



Studer to sider frå nettavisene til VG og Aftenbladet:


  • Kor er desse lenkene plasserte?
  • Blir du informert om at dette er lenker mot betaling, og om at desse nettstadene samarbeider?

Oppgåve 2

Dagbladet.no har eigne litteratursider. Der har dei også eigne bokmeldingar. Studer meldinga av boka Den andre verdenskrig av Anthony Beevor. Under biletet av boka til høgre finn du ein kjøpeknapp.



Del klassen inn i to grupper.


  • Dei som høyrer til gruppe A, skal finne argument for at denne tenesta er i tråd med Tekstreklameplakaten.
  • Dei som høyrer til gruppe B, skal finne argument for at denne tenesta er i strid med Tekstreklameplakaten.
  • Del argumentlistene med kvarandre på klassebloggen eller skulen sin LMS.

Læringsressursar

Norsk mediepolitikk og medieøkonomi

Kva er kjernestoff og tilleggsstoff?
SubjectEmne

Læringssti

SubjectEmne

Fagstoff

SubjectEmne

Oppgaver og aktiviteter