TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteterOppgåver og aktivitetarBetydinga av personaletGi døme frå ulike typar reiselivsprodukt – innan transport, overnatting, servering og attraksjonar.Drøft kva for betyding personalet har for serviceopplevelsen.Relatert innhaldSubjectMaterialFagstoffPersonaleEin serviceytelse blir produsert og konsumert samtidig, og kunden deltek i produksjonen. Serviceopplevelsen er resultat av samspel mellom menneske.LukkReglar for bruk av biletetCcDenne lisensen gjev deg rett til å dela og bruka dette innhaldet på visse vilkår.Denne lisensen gjev deg rett til å dela og bruka dette innhaldet på visse vilkår.ByDu må alltid oppgi kven som har laga innhaldet.Du må alltid oppgi kven som har laga innhaldet.NcDu kan ikkje tene pengar på bruk av dette innhaldet.Du kan ikkje tene pengar på bruk av dette innhaldet.SaDu kan berre dele innhaldet med same lisens som det opphavlege innhaldet.Du kan berre dele innhaldet med same lisens som det opphavlege innhaldet.Lær mer om åpne lisenserTittel: På restaurantRettshaver: Leverandør Maskot, Leverandør NTB scanpixKjelde: http://www.scanpix.noKopier referanseLast ned biletetSist oppdatert 28.12.2018Tekst: Kjell Rosland (CC BY-SA)Rettshavarar: NKI Forlaget og Amendor ASReglar for brukKopier lenke til sida
SubjectMaterialFagstoffPersonaleEin serviceytelse blir produsert og konsumert samtidig, og kunden deltek i produksjonen. Serviceopplevelsen er resultat av samspel mellom menneske.