Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

Sosial og følelsesmessig utvikling

Ungdomsalderen er ein alder for store endringar også på det sosiale og følelsesmessige planet. Elias har behov for kunnskapar om barn si utvikling. Sjå filmen og svar på oppgåvene.
  1. Her blir det sagt at barn som begynner på ungdomsskulen, får mange venner? Stemmer det for alle?
  2. Korleis påverkar det sjølvkjensla dersom du ikkje får venner?
  3. Korleis samanliknar vi oss med andre på same alder?
  4. Korleis kan forelsking påverke sjølvkjensla vår?
  5. Korleis kan sjølvkjensla vere i denne alderen?

Relatert innhald

Det er store forskjellar i barna si utvikling, og det som er typisk for eitt barn, treng ikkje å vere det for eit anna. Likevel har vi nokre forventningar til kva som skjer på dei ulike utviklingsområda og aldersnivåa. Som barne- og ungdomsarbeidar skal du ha kunnskap om barna si utvikling og barna sitt funksjonsnivå. Dette er viktig for å kunne vere ein god omsorgsperson som kan støtte barnet i utviklinga.

CC BY-SASkrive av Guri Bente Hårberg og Gro Nedberg Grønlid.
Sist fagleg oppdatert 30.01.2019

Læringsressursar

Ungdomsskulen som arbeidsplass