Timeplanen kan variere frå veke til veke ut frå dei behova skulen har. Her er eit døme timeplanen ei veke for lærlingen Wenche i vidaregåande skule.
Tid | Mandag | Tirsdag | Onsdag | Torsdag | Fredag |
---|---|---|---|---|---|
8.00– 9.00 | Planlegging av kom-mande veke | Kreativ time med to enkeltelevar, språktrening | Leksetime med ei gruppe elevar | Kreativ time med Georg. | Kjøkkentime med Vg2 helsearbeidarfag, eit spesielt ansvar for Marianne |
9.10–10.10 | Leksehjelp med fire elevar. Eg og lærar | Kreativ time med to enkeltelevar, språktrening | Kjøkkenundervisning med tre elevar frå Vg1 restaurant- og matfag Elevane har kjøkkenundervisning når andre elevar har fellesfag. | Kreativ time med Georg. | Kjøkkentime med Vg2 helsearbeidarfag, eit spesielt ansvar for Marianne |
10.20–11.20 | Leksehjelp med tre elevar. | Til stades for Marianne i klassen. | Kjøkkenundervisning med tre elevar frå Vg1 restaurant- og matfag | Einetime med Georg | Kjøkkentime med Vg2 helsearbeidarfag, eit spesielt ansvar for Marianne |
12.10–13.10 | Leksehjelp med Marianne | Er med i kjøkkentime for å gi støtte til dei elevane som treng ekstra hjelp. Vg1 helse- og oppvekstfag | Kjøkkenundervisning med tre elevar frå Vg1 restaurant- og matfag | Rettleiingstime Samtale med rettleiar på arbeidsplassen min | Arbeid med lærlingperm og planlegging |
13.20–14.20 | Leksehjelp med Marianne | Er med i kjøkkentime for å gi støtte til dei elevane som treng ekstra hjelp. Vg1 helse- og oppvekstfag. | ADL. Kjøkkentimar | Deltek på møte, ev. støtte ved behov. | Arbeid med lærlingperm og planlegging |
14.30–15.30 | Leksehjelp med Knut | Er med i kjøkkentime for å gi støtte til dei elevane som treng ekstra hjelp. Vg1 helse- og oppvekstfag | ADL Kjøkkentimar. | Deltek på møte, ev. støtte ved behov. | Arbeid med lærlingperm og planlegging |
Timeplanen har eg utvikla i samarbeid med rettleiar og avdelingsleiar. Målet med timeplanen er at eg skal gi ekstra støtte der det er størst behov for ein ekstra vaksen. Samtidig skal han dekkje dei behova eg har ut frå min eigen læreplane.
Sjølv om ein timeplan styrer dagane, er ingen dag lik i arbeidet med ungdom. Eg opplever nye ting kvar dag. Å arbeide i den vidaregåande skulen er veldig spennande, men det krev at eg er fleksibel, omgjengeleg, omsorgsfull, empatisk, positiv, rettleiande og har interesse for yrket.
CC BY-SASkrive av Wenche Bankhaug Michelsen.
Sist fagleg oppdatert 25.01.2019