Hopp til innhald

Fagstoff

Wenche sin tidsplan ei veke på jobb

Timeplanen kan variere frå veke til veke ut frå dei behova skulen har. Her er eit døme timeplanen ei veke for lærlingen Wenche i vidaregåande skule.
Planlegging med PC og notater. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge
TidMandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag
8.00– 9.00Planlegging av kom-mande vekeKreativ time med to enkeltelevar, språktreningLeksetime med ei gruppe elevarKreativ time med Georg.Kjøkkentime med Vg2 helsearbeidarfag, eit spesielt ansvar for Marianne
9.10–10.10Leksehjelp med fire elevar. Eg og lærarKreativ time med to enkeltelevar, språktreningKjøkkenundervisning med tre elevar frå Vg1 restaurant- og matfag Elevane har kjøkkenundervisning når andre elevar har fellesfag.Kreativ time med Georg.Kjøkkentime med Vg2 helsearbeidarfag, eit spesielt ansvar for Marianne
10.20–11.20Leksehjelp med tre elevar.Til stades for Marianne i klassen.Kjøkkenundervisning med tre elevar frå Vg1 restaurant- og matfagEinetime med GeorgKjøkkentime med Vg2 helsearbeidarfag, eit spesielt ansvar for Marianne
12.10–13.10Leksehjelp med MarianneEr med i kjøkkentime for å gi støtte til dei elevane som treng ekstra hjelp. Vg1 helse- og oppvekstfagKjøkkenundervisning med tre elevar frå Vg1 restaurant- og matfagRettleiingstime Samtale med rettleiar på arbeidsplassen minArbeid med lærlingperm og planlegging
13.20–14.20Leksehjelp med MarianneEr med i kjøkkentime for å gi støtte til dei elevane som treng ekstra hjelp. Vg1 helse- og oppvekstfag.ADL. KjøkkentimarDeltek på møte, ev. støtte ved behov.Arbeid med lærlingperm og planlegging
14.30–15.30Leksehjelp med KnutEr med i kjøkkentime for å gi støtte til dei elevane som treng ekstra hjelp. Vg1 helse- og oppvekstfagADL Kjøkkentimar.Deltek på møte, ev. støtte ved behov.Arbeid med lærlingperm og planlegging

Timeplanen har eg utvikla i samarbeid med rettleiar og avdelingsleiar. Målet med timeplanen er at eg skal gi ekstra støtte der det er størst behov for ein ekstra vaksen. Samtidig skal han dekkje dei behova eg har ut frå min eigen læreplane.

Sjølv om ein timeplan styrer dagane, er ingen dag lik i arbeidet med ungdom. Eg opplever nye ting kvar dag. Å arbeide i den vidaregåande skulen er veldig spennande, men det krev at eg er fleksibel, omgjengeleg, omsorgsfull, empatisk, positiv, rettleiande og har interesse for yrket.

CC BY-SASkrive av Wenche Bankhaug Michelsen.
Sist fagleg oppdatert 25.01.2019

Læringsressursar

Den profesjonelle barne- og ungdomsarbeidaren