Hopp til innhold

  1. Home
  2. Markedsføring og ledelse 1ChevronRight
  3. Psykologi og kjøpsatferdChevronRight
  4. KjøpsprosessenChevronRight
TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteter

Oppgave

Rydd i toppen!

Å lage tankekart er en god måte å få oversikt over begreper og sammenhenger på. Et tankekart skal vise hvordan et tema er delt opp i forskjellige undertema, og hvilke faguttrykk og begreper som hører inn under hvert undertema. Bruk papir og blyant eller Coggl på nett.

Sammenfatt det viktigste

Lag et tankekart som gir deg oversikt over hovedtrekkene og de viktigste begrepene i emnet om kjøpsprosessen. Hvis du vil lage tankekartet med penn og papir, kan du også hente fargeblyanter og eventuelt noen bilder og litt lim. Strukturer stoffet i kapittelet slik det er mest logisk for deg, og sørg for å ta med både kjøpsprosessen, adopsjonsprosessen og diffusjonsprosessen i tankekartet ditt.

Læringsressurser

Kjøpsprosessen

SubjectEmne

Fagstoff

SubjectEmne

Oppgaver og aktiviteter

SubjectEmne

Vurderingsressurs

SubjectEmne

Kildemateriale