Hopp til innhold

Arbeidsoppdrag

E-postmarkedsføring

Denne oppgaven handler om god bruk av e-postmarkedsføring og fordeler og ulemper med e-post som kommunikasjonsform.
Hand som skriver på en pc mens epostmerker svever over. Foto.
Åpne bilde i et nytt vindu

Oppgave

  1. Søk på Internett etter tips om god bruk av markedsføring gjennom e-post. Notér ned.
  2. Lag en liste med fordeler og ulemper ved e-postmarkedsføring.
  3. Lag en oversikt der dere sammenligner e-post med brosjyren som skriftlig kommunikasjonsform.

Presenter resultatene i klassen.

Dere velger selv om dere vil jobbe i grupper eller individuelt.

Relatert innhold

CC BY-SASkrevet av Hans Michael Wade. Rettighetshavere: NKI Forlaget og Amendor AS
Sist faglig oppdatert 21.03.2018

Læringsressurser

Skriftlig og muntlig kommunikasjon