Tre gründere startet i 2005 opp en «convenience-store» i Haugesund. Deres argeste konkurrenter er Seven Eleven og Mix-kiosken.
Bedriften sliter med salget og trenger hjelp til å forbedre fasaden og innredningen. I tillegg har de hatt problemer med ansatte som ikke kommuniserer bra nok med kundene.
Du skal gi en kort innføring i hvordan man skal kommunisere muntlig med bakgrunn kommunikasjonsmodellen, og komme med forslag til endringer i ytre og indre salgsmiljø.
Med bakgrunn i erfaring fra utplasseringen og sentrale læreplanmål skal dere lage en framføring som besvarer denne oppgaven. Oppgaven løses i grupper.
Aktuelt lærestoff om kommunikasjonsmodellen og om ytre og indre salgsmiljø finner du under "relatert innhold".
Læreplanmål som dere skal oppfylle:
Ytre og indre salgsmiljø og muntlig kommunikasjon. Kompetansemal.doc
Filer
Ytre og indre salgsmiljø og muntlig kommunikasjon. Kompetansemal.pdf