1. Home
  2. Markedsføring og ledelse 1ChevronRight
  3. KonkurransemidleneChevronRight
  4. P for påvirkningChevronRight
  5. Kommunikasjonsprosessen - utvidet modellChevronRight
SubjectMaterialFagstoff

Fagartikkel

Kommunikasjonsprosessen - utvidet modell

Hvis vi som markedsførere skal treffe blink med kommunikasjonsstrategien vår, må vi se på flere forhold enn de som er vist i den enkle kommunikasjonsmodellen. Først når vi har mer dyptgående kunnskaper, kan vi forstå hva som må gjøres for å nå mottakeren effektivt med kommunikasjonsstrategien vår.

Her ser du en illustrasjon av en utvidet kommunikasjonsmodell. Gjennomgangen av de enkelte elementene finner du i artiklene under.

Learning content

P for påvirkning

SubjectEmne

Læringssti

SubjectEmne

Fagstoff

SubjectEmne

Oppgaver og aktiviteter

SubjectEmne

Vurderingsressurs