1. Home
  2. Markedsføring og ledelse 1ChevronRight
  3. KonkurransemidleneChevronRight
  4. P for påvirkningChevronRight
SubjectEmne

TOPIC

P for påvirkning

Hva bør en organisasjon gjøre for å nå ut til målgruppen sin? I alle fall ikke bare slenge ut et budskap og håpe at målgruppen vil fange det opp og forstå det slik man ønsker.

Dersom vi skal ha noenlunde kontroll på kommunikasjonsprosessen, må vi tenke over hvordan vi skal pakke inn budskapet vårt. Hva skal vi appellere til – følelser eller fornuft? Hvilke symboler og bilder skal vi bruke, hva slags ord og uttrykk? Og hvor skal vi reklamere? Dette er spørsmål du skal kunne svare på etter å ha jobbet med emnet P for påvirkning.

Learning content

P for påvirkning

SubjectEmne

Læringssti

SubjectEmne

Fagstoff

SubjectEmne

Oppgaver og aktiviteter

SubjectEmne

Vurderingsressurs