Markedsføring og ledelse 1

  1. Home
  2. Markedsføring og ledelse 1ChevronRight
SubjectEmne

Topics

Filter

  • Marked og målgrupper

    Marked og målgrupper handler om kjennetegn ved forbrukermarkedet, profesjonelle og internasjonale markeder og hvordan de kan deles inn i målgrupper.

  • Psykologi og kjøpsatferd

    Psykologiske, sosiale og kulturelle faktorer påvirker kjøpsatferd både på forbrukermarkedet og på profesjonelle og internasjonale markeder.

  • Situasjonsanalyse og markedsinformasjon

    Det finnes data overalt. Men skal vi bruke det som underlag for å ta avgjørelser, må vi tolke og sette dem sammen til et større bilde.

  • Konkurransemidlene

    Hvordan skal du bruke verktøyene produkt, pris, plass. påvirkning og salg til å skreddersy en plan for å selge et produkt til målgruppen din?

  • Markedskommunikasjon og lovverk

    Hvordan treffer du kundene dine, og hva er akseptabel markedsføringspraksis?

  • Organisasjon og ledelse

    Organisasjoner er bygd opp. Analyse av bedriftskultur og tiltak en ledelse kan iverksette for å utvikle en organisasjons bedriftskultur.

  • Din jobb som markedsfører

    Markedsføring brukes i de fleste bedrifter i privat, offentlig og frivillig sektor. Prøv deg på ulike utfordringer som markedsfører.

Newsletter

Stay updated! Subscribe to the latest news from NDLA.

Facebook