Som barne- og ungdomsarbeidarar er det viktig å vite korleis vi kan bruke kulturelle ulikskapar som ein ressurs i det pedagogiske arbeidet.
Denne sida kan vere ein god start når du skal jobbe med kulturelle ulikskapar som ein ressurs i det pedagogiske arbeidet.
«Vennskap er udramatisk. Ulikheter når det gjelder alder, kjønn, samfunnsstilling, nasjonalitet og rase er uvesentlig når vennskap først har oppstått.» (Erik Lindkvist)
På vg1 helse- og oppvekstfag lærte du om korleis det fleirkulturelle samfunnet kan vere ein ressurs i arbeidet innanfor oppvekst-, helse- og sosialsektoren.
Tenk over
- Kva for kompetansemål i læreplanen seier at du skal lære om kultur og religion og kunne bruke det som ein pedagogisk ressurs i arbeidet med barn og unge? Diskuter kompetansemålet i klassen.
- Lag eit tankekart som viser kva du kan om ulike kulturar og religionar, før du begynner med dette emnet.
Samanlikn tankekartet ditt med fagstoffet frå helse- og oppvekstfag. Vg1 Kultur - Er det fagstoff du treng å repetere? Ta fram tankekartet når du er ferdig med emnet, og finn ut kva du har lært.
- Kva for tankar får du når du ser bileta på denne sida? Ser du nokon samanheng mellom bileta og korleis du kan bruke kulturelle ulikskapar som ein ressurs i det pedagogiske arbeidet?
CC BY-SASkrive av Gro Nedberg Grønlid og Guri Bente Hårberg.
Sist fagleg oppdatert 19.06.2018