Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

Sosiale medium i dagens Kina – studiespørsmål

Himmelens tempel i Beijing. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Dette er studiespørsmål du kan arbeide med etter å ha lese artikkelen Sosiale medium i dagens Kina. Bruk Internett og eventuelt andre hjelpemiddel for å finne svar på spørsmåla. Diskuter i klassen.

  1. Sjå nærmare på nokre av namna på nettselskapa som blir nemnde i artikkelen, og finn ut korleis dei kreativt blandar engelske og kinesiske omgrep.
  2. Fleire større kinesiske nettselskap har blitt lansert internasjonalt. Prøv for eksempel WeChat.com, så har du med eitt kontakt med om lag åtte hundre millionar personar.
  3. Sosiale medium i Kina har blitt karakterisert som katten sin leik med musa. Men kven meiner du er katt, og kven er mus av kinesiske brukarar og kinesiske styresmakter?

Relatert innhald

Sosiale medium i Kina er prega av livsstil, hjarte og smerte, skryt og sladder, men kinesiske styresmakter veit òg å utnytte dei.

CC BY-SASkrive av Harald Bøckman.
Sist fagleg oppdatert 25.04.2017

Læringsressursar

Internasjonal mediepolitikk